خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / شهدای دیگر / 🔻اطلاعیه تکمیلی درخصوص مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید «محسن صداقت»

🔻اطلاعیه تکمیلی درخصوص مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید «محسن صداقت»

 

🔻اطلاعیه تکمیلی سپاه استان قم در خصوص مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید «محسن صداقت»

🔸روابط عمومی سپاه علی بن ابی طالب علیه السلام در اطلاعیه ای تکمیلی، برنامه های مربوط به مراسم تشییع و تدفین شهیدالقدس «محسن صداقت» از شهدای حمله تروریستی اخیر در سوریه را اعلام کرد.

🔻در این اطلاعیه آمده است:
▫️مراسم تشییع و تدفین شهید القدس محسن صداقت همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

🔹همزمان با تجمع امت حزب الله و شهید پروردر ساعت ۹:۳۰ صبح روز جمعه ۱۷ فروردین ماه در صحن امام رضا( ع) حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها، پیکر مطهر شهید در صحن مطهر مستقر و مراسم وداع با این شهید عزیز برگزار خواهد شد.

🔹ساعت ۱۰ صبح همزمان با آغاز راهپیمایی روز قدس، پیکر شهید توسط مردم همیشه در صحنه تشییع و پس از طی مسیر پیش بینی شده راهپیمایی، همزمان با نماز جمعه در مصلی قدس مستقر خواهد شد.

🔹در ادامه بعد از نماز عصر، نماز بر پیکر شهید توسط امام جمعه محترم اقامه و سپس از مسیر خیابان شهدا برای تدفین به حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها منتقل خواهد شد.

🔹ضمنا مراسم گرامیداشت اولین شب این شهید سعید در روز جمعه ساعت ۱۹:۳۰ در مسجد حضرت زینب سلام الله علیها واقع در خیابان هفت تیر، نبش کوچه ۵۷/۱ برگزار خواهد شد.

🔹از عموم مردم عزیز استان دعوت می شود با شرکت در راهپیمایی روز قدس و همچنین تشییع پیکر این شهید راه آزادی قدس، نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی ابراز نمایند.

@qomirib

🌹➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖🌹
🕊 شهید محمد مهدی لطفی نیاسر 🕊
🕊 شهید راه نابودی اسرائیل 🕊
🌹➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖🌹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *