⭕️ باید امثال شهید لطفی نیاسر تربیت شوند

⭕️ ۵⃣ باید امثال شهید لطفی نیاسر تربیت شوند

⭕️ هیئت ها توان خود را صرف تربیت نیروی مجاهد کنند

🔻حجت الاسلام احمد پناهیان ٢٨ مهر ١۴٠٢

🔹درخواست حماس و نیروهای مقاومت امروز چیست؟ مقاومت نیاز به سلاح و مهمات دارد. دریا که دست صهیونیست است. اطراف غزه هم محاصره است. یک عقبه ای باید وجود داشته باشد. ارزش امثال شهید مهدی لطفی نیاسر را اینجا می توان فهمید. امثال این شهید می توانند جبهه مقاومت را پشتیبانی کنند؛ با فکر و تدبیر خود، و حضور در میدان های مقاومت. امثال مهدی لطفی نیاسر باید تربیت شوند، که زندگی اش را در مبارزه با اسرائیل تعریف کرده بود.

🔹پدر و مادرهای ما باید امثال شهید مهدی لطفی نیاسر تربیت کنند. جبهه مقاومت امروز به این نیروها نیازمند است. چند سال مهدی لطفی نیاسر تلاش کرد تا زبان عبری را مسلط شود، تا مکالمات و اسناد صهیونست ها را شنود و مطالعه کند، و از آنها اطلاعات کافی جمع آوری کند، تا بتواند راه نفوذ و ضربه به آنها را پیدا کند؛ و این کار را هم کرد. هیئت های ما بجای جذب کردن افراد معلوم الحال، فکر و وقت و انرژی و توان خود را برای تربیت نیروی مجاهد فی سبیل الله بگذارند.

🔹دشمن آمار تک تک هیئت ها و مساجد و پایگاههای مقاومت بسیج ما را دارد! مسئول کانونهای فرهنگی مساجد یکی از کلانشهرها می گفت یک سوم مساجد شهر با بسیج مسئله دارند! ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد ما ضرورت وجود پایگاه مقاومت را نمی دانند. بسیجیان ما هم ضرورت حضور در پایگاهها را نمی دانند. حدود ١٧٠٠ هیئت در قم داریم، چند تا از این هیئت ها نتانیاهو و بایدن را شمر و یزید زمان می دانند؟

گزارش کامل را در سایت هیئت بخوانید:
🌐 mhbin.ir/c1211

هیئت محبین اهلبیت(علیهم السلام)
@mohebbin_net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *