خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / اخبار و حوادث / 🌹 چهارمین سالگرد شهادت شهید راه نابودی اسراییل …

🌹 چهارمین سالگرد شهادت شهید راه نابودی اسراییل …

🌹🌹 چهارمین سالگرد شهادت شهید راه نابودی اسراییل شهید محمدمهدی لطفی نیاسر و بزرگداشت شهدای روحانی شهید در حرم امام رضا(علیه السلام) شهید حجت الاسلام محمد اصلانی و شهید حجت الاسلام محمد صادق دارایی جمعه ١٩ فروردین ١۴٠١ با حضور مسئولین لشکری و کشوری، حجت الاسلام والمسلمین نعمت الله لطفی نیاسر پدر بزرگوار شهید، خانواده شهید، آیت الله محسن اراکی دبیر مجمع تقریب مذاهب، دکتر احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد لطفی نیاسر رئیس صدا و سیمای مرکز استان قم(برادر شهید)، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی خطیب و سخنران کشوری، و با حضور مردم و جوانان انقلابی قم در مسجد رسول اکرم(صلی الله علیه و آله) برگزار شد.

در ابتدای این برنامه نورانی سرتیپ پاسدار علی بلالی از همرزمان شهید لطفی نیاسر و راوی مراسم، هوش سرشار، تلاش خستگی ناپذیر، و اخلاصِ بالا را جزو ویژگی های شهید لطفی نیاسر دانست و گفت: اقتدار موشکی امروز ما مدیون شهدایی مثل تهرانی مقدم و لطفی نیاسر است.

وی گفت: در حوزه های امنیتی و دفاعی بحمدالله کشور ما در حد مطلوبی است. در حوزه های دیگر هم باید به همین ترتیب عمل کنیم و به جایگاه واقعی خود برسیم. مناسبات سازمانهای جهانی و بین المللی همه بر اساس اصول قدرتهای استکباری نوشته شده. لذا ما نیازمند ایران قوی هستیم، تا بتوانیم در دنیا حرف خود را پیش ببریم. شهدایی مثل شهید لطفی نیاسر به ما نشان دادند که ما می توانیم در هر حوزه ای موفق باشیم.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام احمد پناهیان طی سخنانی گفت: شهید لطفی نیاسر یک الگوی تمام عیار برای جوانان ماست. آمریکا مستقیم نمی تواند به ایران حمله کند. باید ابتدا جبهه مقاومت را از بین ببرد، بعد سراغ ایران بیاید. لذا ١۶٠ کشور را به صف کرد برای تشکیل و حمایت داعش. شهید لطفی علیرغم درگیری و مبارزه در این جبهه که عمدتا خارج از مرزهای ایران هم بود، در عین حال نسبت به مجالس ذکر و توسل به اهلبیت خیلی دقت و توجه داشت.

ایشان گفت: برای رسیدن به مقصدمان باید تلاش کنیم. شهید لطفی نیاسر در اوج درگیری با داعش، هدف و آرزویش نابودی اسراییل بود. یک جوان برای نابودی اسراییل تصمیم می گیرد، برای خودش هدف و آرمان تعریف می کند، و برای این هدف نقشه بیست ساله هم طراحی و پیاده سازی می کند! یکی از دغدغه های این شهید طراحی موشک های نقطه زن بود، که بحمدالله امروز صنعت دفاعی و موشکی ما به این مهم دست پیدا کرده است.

رزمنده دفاع مقدس در ادامه گفت: خدای متعال شهدایی مثل شهید لطفی نیاسر را پس از شهادت هم بکار می گیرد. شهیدان زنده اند. شهید اصلانی و شهید دارابی ها زنده اند. این شهدا زنده اند تا حوزه علمیه ما از خواب بیدار شود، و بداند جهاد تبیین یعنی چه. روحانیون و طلاب ما وقتی ثابت می کنند انقلابی هستند، که مثل این شهدا راه بیفتند و مسائل مردم و کشور و انقلاب را حل و فصل کنند. دشمن روی جوانان ما دارد کار می کند. این خون ها لبیک می خواهد؛ علاوه بر انتقام. شهید لطفی نیاسر جایگزین می خواهد.

حجت الاسلام احمد پناهیان در ادامه افزود: شهدای روحانی که در حرم امام رضا علیه السلام به دست عمّال و فریب خوردگان وهابیت تکفیری شهید شدند، جزو شهدای جهادی و فعال در حاشیه شهر مشهد بودند. علاوه بر حضور در مسجد و نماز، به مسائل مردم محروم حاشیه شهر هم توجه ویژه داشتند و فعال بودند. به مشکلات مردم رسیدگی می کردند. آن هم در منطقه ای که وهابیت به شدت مشغول کار است. کار کردن برای مردم محروم ابتدا نیازمند جهاد تبیین و روشنگری است. این شهدای گرانقدر در جبهه جهاد تبیین هم فعال و موفق بودند.

ایشان در انتها گفت: اگر برای یاری دین خدا حرکت کنیم، خداوند حتما ما را یاری خواهد کرد: و لینصرن الله من ینصره. کافیست هدفمان را مشخص کنیم، و در این مسیر با توسل و مدد از اهلبیت و شهدا حرکت و تلاش کنیم. یک نمونه جوان پرکار و فعال همین شهید لطفی نیاسر بود. وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ(قصص ۵). باید حکمرانی خداوند در جهان را برپا کنیم. تشکیل این حکمرانی در جای جای جهان و ایران دشمنان و مخالفانی دارد. باید با این دشمنان مقابله کنیم. اگر دشمن ببیند ذره ای در عزم ما برای نابودی اسراییل و آمریکا خللی هست، ضربه های بزرگتری از شهادت این روحانیون در حرم امام رضا علیه السلام به ما می زند.

شهید محمدمهدی لطفی نیاسر همراه به همراه شش تن از همرزمانش در ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ در پایگاه هوایی تیفور سوریه با حمله مستقیم هواپیماهای رژیم جنایت‌کار اسرائیل به شهادت رسید و «شهید راه نابودی اسرائیل» نام گرفت.

@mohebbin_net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *