خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / اخبار و حوادث / حرف و وعده فایده ندارد، فقط عمل

حرف و وعده فایده ندارد، فقط عمل

🔰حرف و وعده فایده ندارد؛ فقط عمل

🔺 رهبر انقلاب در سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز: آخرین مطلب در باب برجام است که من درباره برجام خب صحبت کردم. تازه هم صحبت کردم. سیاستهای نظام جمهوری اسلامی در باب برجام را مطلقا گفتیم.

من میخواهم امروز فقط همین یک کلمه را بگویم. بگویم ما حرف و وعده خوب خیلی شنیدیم که در عمل آن حرفها و وعده‌ها نقض شده و ضدش عمل شد. حرف فایده ندارد. وعده فایده ندارد. این دفعه فقط عمل، ‌عمل! عمل از طرف مقابل ببینیم ما هم عمل خواهیم کرد.

با حرف و وعده و این که ما این کار را خواهیم کرد ما آن کار را خواهیم کرد، جمهوری اسلامی این دفعه قانع نخواهد نشد. مثل گذشته نخواهد بود.

💻 @khamenei_ir

🔰 انتخابات پرشور و انتخاب یک نیروی کارآمد و باایمان و پرانگیزه و علاقمند به کار علاج مشکلات کشور است🔺 رهبر انقلاب در سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز: انتخابات در کشور ما یک فرصت بسیار بزرگی است. این فرصت را نباید از دست داد. این یک امکان برای ملت هست. یک ظرفیت بزرگ برای پیشرفت کشور است.وقتی مردم در انتخابات شرکت کنند و شور انقلابی خودشان را نشان بدهند، این موجب امنیت کشور می شود. این موجب پس زدن دشمنان می شود، طمع کشور را در دشمن کم می کند. انتخابات هر چه که پرشور تر هر چه که با اقبال عمومی مردم بیشتر همراه باشد، اثرات و منافعش برای کشور، برای خود مردم بیشتر خواهد بودالبته دشمن ها این را نمی خواهند. لذا هر وقت نزدیک انتخابات می شود -همه دوره ها، حدود ۴۰ انتخابات داشتیم در این سالها- اینها شروع می کنند، گاهی می گویند آزادی نیست، گاهی می گویند دخالت فلان هست، گاهی می گویند مهندسی است، گاهی می گویند چنین است برای این که مردم را دلسرد کنند از حضور.انتخابات اگر با شرکت پرشور مردم همراه بشود و با یک انتخاب درست، حقیقتا یک نیروی کارآمد و باایمان و پرانگیزه و علاقمند به کار انتخاب بشود بوسیله مردم، خب این نور علی نور است و آینده کشور را تضمین خواهد کرد.علاج دردهای مزمن کشور در پرشور بودن انتخابات و حضور عمومی مردم و بعد انتخاب اصلح، انتخاب شخصیت مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است.

💻 @khamenei_ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *