خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / ارسالی از همراهان / رفاقت شهدایی …

رفاقت شهدایی …

ارسالی از همراهان

دو سال پیش دقیقا دو روز قبل شهادت امام کاظم علیه السلام بود اون روز یه اتفاقی برام افتاده بود که شاید تا اون روز بدترین اتفاق زندگیم بود حالم خیلی بد بود شاید بعضی از دوستان یادشون باشه اون روز گذشت ولی خیلی سخت تا فردا شبش که هم حجره ایم آقا محمد حسین لطفی این عکسو نشونم داد و دیدم پایگاه تی ۴ رو تو سوریه بمبارون کردن و از قم هم شهید دادیم.
تا شد شب شهادت امام کاظم (ع) و بدن آقا مهدی رو آوردن اون شب با بچه ها رفتیم هیئت محبین با اون حال من خیلی چسبید. قرار بود بدن آقا مهدی رو بیارن که البته به خاطر مدرسه ما نرسیدیم و برگشتیم😔

خلاصه تا شد فردا تشییع آقا مهدی . تو اون شرایط من واقعا نیاز به یکی داشتم که باهاش حرفامو بزنم تو روز شهادت باب الحوائج پایه رفاقتم با این شهید ریخته شد تا اینکه این جمله رو روی سنگ مزارش خوندم و دلمو برد:
شهادت اجر کسانی است که در زندگی خود مدام در حال درگیری با نفسند و زمانیکه نفس سرکش خود را رام نمودند خداوند به مزد این جهاد اکبر شهادت را روزی آنان خواهد کرد.
با یه جمله آدم و خراب می کنن بعد میشن رفیق

رفاقت_شهدایی

خود معصومین فرمودند با اولیا خدا رفیق بشید
و شهدا هم که…… لازم به گفتن نیست.

وَمَنْ یُطِعِ اللَّهَ وَالرَّسُولَ فَأُولَٰئِکَ مَعَ الَّذِینَ أَنْعَمَ اللَّهُ عَلَیْهِمْ مِنَ النَّبِیِّینَ وَالصِّدِّیقِینَ وَالشُّهَدَاءِ وَالصَّالِحِینَ ۚ وَحَسُنَ أُولَٰئِکَ رَفِیقًا

سوره مبارکه نساء آیه ۶۹
شادی روح همه شهدا به ویژه داداش من صلوات🌹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *