خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / اخبار و حوادث / سخنان سید حسن نصرالله درپی حمله اسرائیل به پایگاه T4 سوریه

سخنان سید حسن نصرالله درپی حمله اسرائیل به پایگاه T4 سوریه

سیدحسن نصرالله: حمله اسرائیل به پایگاه T4 یک نقطه عطف تاریخی است!

👌شرایط منطقه به پیش از این حادثه وپس ازآن تقسیم می شود!

🔴 مشروح سخنان مهم و تعیین کننده سید حسن نصرالله 👌 درباره شرایط جدید منطقه بعد از حمله اسرائیل به #پایگاه_T4 حمص سوریه:

🔹 در هفته گذشته دو حادثه مهم رخ داد و همچنان نیز بر شرایط تأثیر دارند…

🔹حادثه اول: تجاوز آشکار و فضیحت بار اسرائیل به فرودگاه یا #پایگاهT4 در حومه حمص.

🔹این حمله به نیروهای ایرانی سپاه پاسداران صورت گرفت. تعداد زیادی موشک به آن محل شلیک شد. این حمله به شهادت ۷ نفر از افسران و سربازان سپاه و زخمی شدن چندین نفر دیگر انجامید. این یک حادثه تازه و عظیم و پراهمیت بود. شاید مردم از اهمیت و اندازه این حادثه مطلع نیستند.

🔹در این حادثه اسرائیل قصد کشتار عمدی داشت و چنین چیزی بی سابقه است. مثلاً اسرائیل نیروهای ما را در قنیطره با موشک زد. اتفاقاً یکی از نیروهای سپاه با ما بود و اسرائیلی ها گفتند که بعداً متوجه شده اند. گفتند ما خبر نداشتیم. خیال می کردیم همه نیروهای حزب الله هستند.

🔹این موضوع در هفت سال گذشته بی سابقه است.

(در بحران سوریه) این که اسرائیل بیاید به وضوح نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاضر در سوریه را بزند و قتل عمد انجام دهد و عده ای را به شهادت برساند و عده ای را زخمی کند.

🔹قاعدتاً این مسئولان ایرانی هستند که تصمیم خواهند گرفت چه خواهند کرد. خودشان اعلام می کنند چه کاری انجام خواهند داد. من الآن در جایگاه سخنگوی آنها نیستم. اما به عنوان حزب الله حاضر و مرتبط با حوادث منطقه می خواهم به اسرائیلیان بگویم.

🔹متأسفانه ببینید چقدر دروغگو هستند. وزیر جنگ اسرائیل، لیبرمن، می گوید من نمی دانم چه کسی T4 را زده است! در حالی که [دولت] لبنان می داند و آمریکا و روسیه اعلام کردند بمباران کار اسرائیل بود؛ اما وزیر جنگ نمی داند!

✍️بنده این متن را نوشته ام تا پیامی که به اسرائیلیان می دهم دقیق باشد و برایشان از رو بخوانم:

«باید بداند مرتکب یک اشتباه تاریخی شدند. این یک اشتباه عادی نبود. دست به یک حماقت بزرگ زدند. و با این تجاوز خود را وارد جنگ مستقیم با جمهوری اسلامی ایران کردند. ای صهیونیست ها! ایران یک کشور کوچک، ضعیف و بزدل نیست و شما این را می دانید.»

👌می خواهم بگویم: «این حادثه یک نقطه عطف در شرایط منطقه است.👇

شرایط منطقه پیش از این حادثه به گونه ای بود و پس از آن به گونه ای دیگر است. از این حادثه نمی توان مثل بسیاری از حوادث این منطقه به سادگی گذشت. این یک نقطه عطف تاریخی است. وقتی اسرائیلی ها چنین حماقتی را مرتکب شدند، ارزیابی دیگری داشتند و بنده به آنها می گویم ارزیابی تان اشتباه است.»

🔹در مورد آینده نیز می گویم: «شما مسیر تازه ای را در زمینه نبرد باز کردید و دیگر دست به محاسبات اشتباه نزنید. در مسیر تازه ای که باز کردید، محاسبات اشتباه نداشته باشید، چون مستقیما با جمهوری اسلامی طرفید.»

🔹نقطه، سرخط! به همین مقدار اکتفا می کنم! ◼️


👌 شهید محمد مهدی لطفی نیاسر به همراه شش نفر از همرزمانش در حمله موشکی هفته گذشته اسرائیل به پایگاه T4 در حمص سوریه به شهادت رسید…

شهید راه نابودی اسرائیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *