خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / زندگی به سبک مهدی / آقای لطفی چون دیر اومدی به دادسرا معرفی میشی و اخراجی!

آقای لطفی چون دیر اومدی به دادسرا معرفی میشی و اخراجی!

? #زندگی_به_سبک_مهدی (۵۲) ?

گاهی اوقات انسان باید بتونه از دنیاش بگذره و خودش رو نبینه و وقتی میبینه که کاری در یک سیستم مقدس روی زمین مونده ، اونو دست بگیره و به بهترین شکل انجامش بده …
وقتی اینجور باشه کم کم درهای معرفت الهی به روی انسان باز میشه و تا جایی پیش میره که خداوند عاشق انسان میشه و ذات اقدس خود را خون بهای اون فرد قرار میده …

چند وقت پیش یکی از مسئولین منابع انسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میگفت:
سال ۸۶ ستاد نیروی هوایی سپاه در پادگان ولیعصر عجل الله فرجه الشریف واقع بود و من در مرکز عملیات معاونت نیروی انسانی پیگیر معرفی دانشجویانی بودم که تحصیلشان پایان یافته و جهت خدمت به نیرو معرفی می شدند.

محمد مهدی لطفی نیاسر شش ماه پس از فارغ التحصیلی مراجعه کرد و من هم نامه ای تنظیم کردم که شش ماه غیبت داشته و باید به دادسرا معرفی و اخراج شود ، اما ایشان اصرار داشت که من تو دانشگاه بودم و من هم حرف هاش رو قبول نکردم به کار خودم مصمم بودم ….

بالاخره او با شرمساری و کمال آرامش و تواضع مدارکی را ارائه کرد که پس از پایان تحصیل بنا به درخواست دانشکده اطلاعات با حداقل حقوق بر روی یک پروژه کار کرده و آن را به اتمام رسانده و می خواست این ایثار و از خودگذشتگی اش پوشیده بماند…..

وقتی کارنامه رزم انفرادی مهدی را دیدم ، یه جورایی افتخار می کردم که همچین نیروهائی رو جذب کردیم و یه کمی هم به حالش غبطه خوردم که چرا من تو دوره آموزشی نتونستم نمره تیراندازی ۹۵ از ۱۰۰ بیارم ….
دوستی ما ۱۰ سال ادامه داشت و ایشان باز هم در حال ایثارگری به شهادت رسید .

?⚌⚌⚌⚌⚌⚌?️
? شهید راه نابودی اسرائیل ?
?⚌⚌⚌⚌⚌⚌?️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *