خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / زندگی به سبک مهدی / اخلاص در زندگی و عشق به گمنامی

اخلاص در زندگی و عشق به گمنامی

شهید مهدی لطفی نیاسر

#زندگی_به_سبک_مهدی (۳۰)

ایجاد اخلاص توی زندگی و اعمال خیلی کار سختی است، گاهی ما سالها گمان میکنیم که کار مخلصانه انجام داده ایم ولی بعد مشخص می‌شود اینگونه نبوده.

در روایت آمده است حتی اگر برای کاری که برای مردم انجام داده ای، توقع داشته باشی از تو تشکر کنند، آن اعمال را مخلصانه انجام نداده ای، در حالات شیخ عباس قمی آمده روزی پدرش با در دست داشتن کتاب مفاتیح الجنان به خانه آمد و پسرش را سرزنش کرد که هرگاه کتابی مثل این نوشتی، طلبه خوبی هستی، اما شیخ در این وضعیت هم حاضر نشد بگوید این کتاب نوشته من است.

این خصوصیت در شهید محمد مهدی نیز بارز بود، یکی از دوستانش میگفت؛ در یکی از مناطق بسیار محروم اردوهای جهادی داشتیم ولی بعد از مدتی همراهی دستگاه ها، به طور ناگهانی همه بخشهای نظام، پشتیبانیشان را از ما برداشتند، مانده بودیم چه کنیم که یادم آمد شهید مهدی در آن منطقه امکاناتی دارد، با او تماس گرفتم و او هم همه امکاناتی که می‌توانست در اختیار ما گذاشت.

بعد از مدتی به جهتی به او گفتم میخواهیم در منطقه از شما تقدیر کنیم زیرا هیچ کس نمی‌داند این امکانات را شما داده ای، هر چه اصرار کردیم فایده نداشت و او زیر بار نرفت ولی وقتی اصرار ما را دید گفت؛ یکی از برادرانj پاسدار منطقه را پیدا کنید و برایش مراسم تجلیل بگذارید و بگویید امکانات را او تهیه کرده.

بلاخره ما هم که دیدیم اصرار بدون فایده است همایش تجلیل را برای فرد دیگری گرفتیم، مهدی واقعا مخلص و عاشق گمنامی بود .

شهید راه نابودی اسرائیل

شهید محمد مهدی لطفی نیاسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *